نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌شناسی آسیب شناسی شبکه توزیع سوهان در قم [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 369-398]

ا

  • اثربخشی بازاریابی تأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 339-364]
  • ارتباطات بازاریابی رفتارشناسی بازاریابی ویروسی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 255-276]
  • ارزش اثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکت‌های بیمه [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 165-183]
  • استراتژی تمایز بازاریابی و عملکرد مالی بررسی تأثیر ترتیب ورود به بازار و جهت‌گیری‌های استراتژیک بر عملکرد مالی شرکت [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 59-83]
  • استراتژی تمایز نوآورانه بررسی تأثیر ترتیب ورود به بازار و جهت‌گیری‌های استراتژیک بر عملکرد مالی شرکت [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 59-83]
  • استراتژی رهبری هزینه بررسی تأثیر ترتیب ورود به بازار و جهت‌گیری‌های استراتژیک بر عملکرد مالی شرکت [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 59-83]
  • اعتماد شناختی اثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکت‌های بیمه [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 165-183]
  • اعتماد عاطفی اثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکت‌های بیمه [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 165-183]
  • اینستاگرام تأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 259-289]
  • انگیزه ­های مصرف اخلاقی تأثیر انگیزه های مصرف اخلاقی بر رضایت از خرید مصرف کنندگان پوشاک با رفتار مصرف اخلاقی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 77-105]

ب

  • بازیابی تبیین الگوی تاب‌آوری بنگاه‌های تولیدی صنعت شوینده [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 35-58]
  • بازاریابی هدفمند تبیین بخش‌بندی مشتریان بازارهای صنعتی با نقشه های خودسازمان ده [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 1-18]
  • بازاریابی ویروسی با موبایل رفتارشناسی بازاریابی ویروسی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 255-276]
  • بازار فولاد تبیین بخش‌بندی مشتریان بازارهای صنعتی با نقشه های خودسازمان ده [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 1-18]
  • بازارمحوری تأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 339-364]
  • بانک تجارت مدیریت ریسک نقدینگی و مشارکت مشتریان در تأمین نقدینگی بانکی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 115-146]
  • بانکداری آنلاین تجزیه و تحلیل کاربردپذیری وب‏سایت‏های بانکی مبتنی بر ردیاب چشم و خودگزارشگری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 391-416]
  • بخش بندی مشتریان تبیین بخش‌بندی مشتریان بازارهای صنعتی با نقشه های خودسازمان ده [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 1-18]
  • بخش خدمات تدوین الگوی شبکه‎سازی در بخش خدمات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 417-444]
  • برندینگ داخلی بررسی تاثیر برندینگ داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 107-131]
  • بیمه‌های زندگی تبیین دوگانگی‌های شناختی، روانشناختی و اجتماعی رفتار خرید بیمه زندگی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 1-33]
  • بنگاه­های خدمات الکترونیک چالش‌های ارتقای سطح اثربخشی بنگاه های خدمات الکترونیک از نگاه سیاستگذاران دولتی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 447-487]
  • بهبود خرید آنلاین طراحی و تبیین الگوی بهبود خرید برخط فرایند تصمیم‌گیری مشتری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 277-308]

پ

  • پایداری تبیین فراتحلیل مسائل پایداری زنجیره تأمین و مدیریت ریسک [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 217-254]
  • پیامدهای همکاری رقابتی تبیین الگوی همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 511-538]

ت

  • تاب­آوری تبیین الگوی تاب‌آوری بنگاه‌های تولیدی صنعت شوینده [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 35-58]
  • تاییدکننده مشهور تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید مصرف‌کننده با نگرش به تبلیغ و برند [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 347-368]
  • تجارت اجتماعی شناسایی و ساختاردهی عوامل موثر بر توسعه تجارت [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 19-48]
  • تجارت الکترونیک شناسایی و مدل سازی توانمندسازهای مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنایع کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 169-193]
  • تجارت الکترونیک طراحی و تبیین الگوی بهبود خرید برخط فرایند تصمیم‌گیری مشتری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 277-308]
  • تحلیل محتوا تبیین الگوی تاب‌آوری بنگاه‌های تولیدی صنعت شوینده [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 35-58]
  • تحلیل محتوا مدیریت ریسک نقدینگی و مشارکت مشتریان در تأمین نقدینگی بانکی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 115-146]
  • ترتیب ورود به بازار بررسی تأثیر ترتیب ورود به بازار و جهت‌گیری‌های استراتژیک بر عملکرد مالی شرکت [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 59-83]
  • ترجیح برند تأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 259-289]
  • تعهد صادرات تبیین عملکرد صادراتی با تعهد صادرات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 85-114]
  • تمایل به حمایت اثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکت‌های بیمه [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 165-183]
  • تمایل به خرید مجدد اثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکت‌های بیمه [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 165-183]
  • توسعه تجارت اجتماعی شناسایی و ساختاردهی عوامل موثر بر توسعه تجارت [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 19-48]
  • توسعه محصولات جدید توسعه محصولات جدید مبتنی بر مدیریت ارتباط با مشتری و گرایش کارآفرینی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 215-238]
  • تئوری مفهوم‎سازی داده‎بنیاد تدوین الگوی شبکه‎سازی در بخش خدمات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 417-444]

ج

  • جهت­ گیری بازار تاثیر جهت گیری‌های راهبردی سازمان بر عملکرد مالی توسعه محصول جدید [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 319-346]
  • جهت­گیری نوآوری تاثیر جهت گیری‌های راهبردی سازمان بر عملکرد مالی توسعه محصول جدید [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 319-346]

چ

  • چالش­ها و راهکارها چالش‌های ارتقای سطح اثربخشی بنگاه های خدمات الکترونیک از نگاه سیاستگذاران دولتی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 447-487]

ح

  • حوزه نفت تبیین رقابتپذیری در شرکت های مهندسی و مهندسین مشاور ایران د ر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 185-213]

خ

  • خرید واقعی محصولات سبز تأثیر قصد خرید محصولات سبز بر خرید واقعی محصولات با تعدیلگی درآمد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 49-75]
  • خوشه‌‌های صادراتی‌‌ تبیین مدل خوشه‌های صادراتی با رویکرد کارآفرینی بین‌المللی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 309-337]

د

  • دلبستگی شغلی و رفتارهای شهروندی سازمانی بررسی تاثیر برندینگ داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 107-131]
  • دوگانگی روانشناختی تبیین دوگانگی‌های شناختی، روانشناختی و اجتماعی رفتار خرید بیمه زندگی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 1-33]
  • دوگانگی شناختی تبیین دوگانگی‌های شناختی، روانشناختی و اجتماعی رفتار خرید بیمه زندگی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 1-33]
  • دولت الکترونیک چالش‌های ارتقای سطح اثربخشی بنگاه های خدمات الکترونیک از نگاه سیاستگذاران دولتی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 447-487]

ر

  • رابط اثر بخش تجزیه و تحلیل کاربردپذیری وب‏سایت‏های بانکی مبتنی بر ردیاب چشم و خودگزارشگری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 391-416]
  • رابطه مکملی تاثیر جهت گیری‌های راهبردی سازمان بر عملکرد مالی توسعه محصول جدید [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 319-346]
  • ردیابی‏چشم تجزیه و تحلیل کاربردپذیری وب‏سایت‏های بانکی مبتنی بر ردیاب چشم و خودگزارشگری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 391-416]
  • ریسک ادراک شده ارزیابی نگرش به خرید کالاهای تقلبی و تمایل خرید از بازار خاکستری [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 133-163]
  • ریسک ادراک شده تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان، قصد خرید و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: سایت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران) [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 445-471]
  • ریسک نقدینگی مدیریت ریسک نقدینگی و مشارکت مشتریان در تأمین نقدینگی بانکی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 115-146]
  • رضایت از خرید تأثیر انگیزه های مصرف اخلاقی بر رضایت از خرید مصرف کنندگان پوشاک با رفتار مصرف اخلاقی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 77-105]
  • رفتار خرید تبیین دوگانگی‌های شناختی، روانشناختی و اجتماعی رفتار خرید بیمه زندگی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 1-33]
  • رفتار خلق ارزش مشترک تأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 259-289]
  • رفتار مشتری تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان، قصد خرید و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: سایت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران) [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 445-471]
  • رفتار مصرف اخلاقی تأثیر انگیزه های مصرف اخلاقی بر رضایت از خرید مصرف کنندگان پوشاک با رفتار مصرف اخلاقی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 77-105]
  • رفتار مصرف­کننده تأثیر سبک زندگی ایرانی، اسلامی بر رفتار مصرف کننده [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 147-168]
  • رقابت­ پذیری تبیین رقابتپذیری در شرکت های مهندسی و مهندسین مشاور ایران د ر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 185-213]
  • رهبری تدوین الگوی شبکه‎سازی در بخش خدمات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 417-444]
  • رهبری شبکه‎ای تدوین الگوی شبکه‎سازی در بخش خدمات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 417-444]

ز

  • زنجیره تأمین تبیین فراتحلیل مسائل پایداری زنجیره تأمین و مدیریت ریسک [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 217-254]

س

  • ساختاری- تفسیری تبیین مزایای همکاری-رقابت صنعت فرش دستباف ایران [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 365-389]
  • سبک زندگی ایرانی تأثیر سبک زندگی ایرانی، اسلامی بر رفتار مصرف کننده [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 147-168]
  • سبک زندگی اسلامی تأثیر سبک زندگی ایرانی، اسلامی بر رفتار مصرف کننده [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 147-168]
  • سرمایه­گذرای شناسایی و تبیین موفقیت در مراکز خرید [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 195-215]
  • سفر مشتری مدیریت تجربه مشتری بانک‌ها و بهبود شاخص‌های عملکردی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 399-423]

ش

  • شاخص موفقیت شناسایی و تبیین موفقیت در مراکز خرید [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 195-215]
  • شبکه تدوین الگوی شبکه‎سازی در بخش خدمات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 417-444]
  • شبکه اینستاگرام شناسایی و ساختاردهی عوامل موثر بر توسعه تجارت [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 19-48]
  • شبکه توزیع آسیب شناسی شبکه توزیع سوهان در قم [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 369-398]
  • شبکه مضامین شناسایی و تبیین موفقیت در مراکز خرید [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 195-215]
  • شبیه‌سازی الگوی حرکتی طراحی فضای داخلی فروشگاه‌ها بر اساس شبیه‌‌سازی الگوی حرکتی افراد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 425-445]
  • شرکت‌های مهندسی و مهندسین مشاور تبیین رقابتپذیری در شرکت های مهندسی و مهندسین مشاور ایران د ر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 185-213]
  • شرکت­های  لبنی ایران توسعه محصولات جدید مبتنی بر مدیریت ارتباط با مشتری و گرایش کارآفرینی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 215-238]
  • شهر سمنان طراحی فضای داخلی فروشگاه‌ها بر اساس شبیه‌‌سازی الگوی حرکتی افراد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 425-445]

ص

  • صنایع غذایی نگاشت شناختی مؤلفه‌های نوآوری در محصولات فراسودمند غذایی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 489-509]
  • صنایع کوچک و متوسط آسیب شناسی شبکه توزیع سوهان در قم [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 369-398]
  • صنعت سوهان آسیب شناسی شبکه توزیع سوهان در قم [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 369-398]

ط

  • طراحی فضای فروشگاه طراحی فضای داخلی فروشگاه‌ها بر اساس شبیه‌‌سازی الگوی حرکتی افراد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 425-445]

ع

  • عملیات داخلی شناسایی و مدل سازی توانمندسازهای مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنایع کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 169-193]
  • عملکرد تأثیر محیط نهادی و کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب وکارهای ورزشی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 291-317]
  • عملکرد توسعه محصول جدید تاثیر جهت گیری‌های راهبردی سازمان بر عملکرد مالی توسعه محصول جدید [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 319-346]
  • عملکرد صادراتی تبیین عملکرد صادراتی با تعهد صادرات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 85-114]
  • عوامل انگیزشی مصرف سبز تأثیر قصد خرید محصولات سبز بر خرید واقعی محصولات با تعدیلگی درآمد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 49-75]
  • عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری تبیین رقابتپذیری در شرکت های مهندسی و مهندسین مشاور ایران د ر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 185-213]
  • عوامل مؤثر ‌سازمانی تبیین عملکرد صادراتی با تعهد صادرات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 85-114]

ف

  • فازی نگاشت شناختی مؤلفه‌های نوآوری در محصولات فراسودمند غذایی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 489-509]
  • فرایند تصمیم‌گیری مشتری طراحی و تبیین الگوی بهبود خرید برخط فرایند تصمیم‌گیری مشتری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 277-308]
  • فضای داخلی فروشگاه طراحی فضای داخلی فروشگاه‌ها بر اساس شبیه‌‌سازی الگوی حرکتی افراد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 425-445]

ق

  • قابلیت بازاریابی تأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 339-364]
  • قابلیت مشتری‌محوری قابلیت مشتری‌محوری و مزیت رقابتی با نوآوری ارائه خدمات [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 239-257]
  • قصد خرید تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان، قصد خرید و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: سایت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران) [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 445-471]
  • قصد خرید مجدد تأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 259-289]
  • قصد خرید محصولات سبز تأثیر قصد خرید محصولات سبز بر خرید واقعی محصولات با تعدیلگی درآمد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 49-75]
  • قصد خرید مصرف­کننده تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید مصرف‌کننده با نگرش به تبلیغ و برند [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 347-368]

ک

  • کارآفرینی راهبردی تأثیر محیط نهادی و کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب وکارهای ورزشی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 291-317]
  • کارآفرینی‌محوری تأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 339-364]
  • کاربردپذیری تجزیه و تحلیل کاربردپذیری وب‏سایت‏های بانکی مبتنی بر ردیاب چشم و خودگزارشگری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 391-416]
  • کانال­های ارائه خدمات چالش‌های ارتقای سطح اثربخشی بنگاه های خدمات الکترونیک از نگاه سیاستگذاران دولتی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 447-487]
  • کسب‌وکار تأثیر محیط نهادی و کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب وکارهای ورزشی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 291-317]
  • کیفیت سایت تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان، قصد خرید و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: سایت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران) [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 445-471]

گ

  • گاز و پتروشیمی تبیین رقابتپذیری در شرکت های مهندسی و مهندسین مشاور ایران د ر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 185-213]
  • گرایش کارآفرینی توسعه محصولات جدید مبتنی بر مدیریت ارتباط با مشتری و گرایش کارآفرینی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 215-238]
  • گوشی‌های هوشمند بازار خاکستری ارزیابی نگرش به خرید کالاهای تقلبی و تمایل خرید از بازار خاکستری [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 133-163]

م

  • محرک­های همکاری رقابتی تبیین الگوی همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 511-538]
  • محصولات سبز تأثیر قصد خرید محصولات سبز بر خرید واقعی محصولات با تعدیلگی درآمد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 49-75]
  • محصولات فراسودمند نگاشت شناختی مؤلفه‌های نوآوری در محصولات فراسودمند غذایی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 489-509]
  • محیط نهادی تأثیر محیط نهادی و کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب وکارهای ورزشی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 291-317]
  • مدیریت ارتباط با مشتری توسعه محصولات جدید مبتنی بر مدیریت ارتباط با مشتری و گرایش کارآفرینی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 215-238]
  • مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت تجربه مشتری بانک‌ها و بهبود شاخص‌های عملکردی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 399-423]
  • مدیریت تجربه مشتری مدیریت تجربه مشتری بانک‌ها و بهبود شاخص‌های عملکردی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 399-423]
  • مدیریت ریسک تبیین فراتحلیل مسائل پایداری زنجیره تأمین و مدیریت ریسک [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 217-254]
  • مدیریت زنجیره تأمین سبز شناسایی و مدل سازی توانمندسازهای مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنایع کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 169-193]
  • مدیریت کیفیت جامع شناسایی و مدل سازی توانمندسازهای مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنایع کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 169-193]
  • مدیریت همکاری رقابتی تبیین الگوی همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 511-538]
  • مدل پذیرش فناوری رفتارشناسی بازاریابی ویروسی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 255-276]
  • مدل­سازی تبیین مزایای همکاری-رقابت صنعت فرش دستباف ایران [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 365-389]
  • مدل سازی ساختاری تفسیری شناسایی و ساختاردهی عوامل موثر بر توسعه تجارت [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 19-48]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری تبیین الگوی تاب‌آوری بنگاه‌های تولیدی صنعت شوینده [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 35-58]
  • مدل محرک- ارگانیسم - پاسخ تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان، قصد خرید و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: سایت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران) [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 445-471]
  • مراکز خرید شناسایی و تبیین موفقیت در مراکز خرید [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 195-215]
  • مزایا تبیین مزایای همکاری-رقابت صنعت فرش دستباف ایران [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 365-389]
  • مزیت رقابتی ‌پایدار قابلیت مشتری‌محوری و مزیت رقابتی با نوآوری ارائه خدمات [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 239-257]
  • مشارکت مشتری توسعه محصولات جدید مبتنی بر مدیریت ارتباط با مشتری و گرایش کارآفرینی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 215-238]
  • معادلات ساختاری تأثیر انگیزه های مصرف اخلاقی بر رضایت از خرید مصرف کنندگان پوشاک با رفتار مصرف اخلاقی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 77-105]
  • موفقیت لجستیک شناسایی و مدل سازی توانمندسازهای مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنایع کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 169-193]

ن

  • ناسازگاری نگرشی تبیین دوگانگی‌های شناختی، روانشناختی و اجتماعی رفتار خرید بیمه زندگی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 1-33]
  • ناوبری تجزیه و تحلیل کاربردپذیری وب‏سایت‏های بانکی مبتنی بر ردیاب چشم و خودگزارشگری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 391-416]
  • نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده رفتارشناسی بازاریابی ویروسی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 255-276]
  • نقاط تماس مدیریت تجربه مشتری بانک‌ها و بهبود شاخص‌های عملکردی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 399-423]
  • نقدینگی بانک مدیریت ریسک نقدینگی و مشارکت مشتریان در تأمین نقدینگی بانکی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 115-146]
  • نقشه سفر مدیریت تجربه مشتری بانک‌ها و بهبود شاخص‌های عملکردی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 399-423]
  • نقشه های خودسازمان ده تبیین بخش‌بندی مشتریان بازارهای صنعتی با نقشه های خودسازمان ده [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 1-18]
  • نگاشت شناختی نگاشت شناختی مؤلفه‌های نوآوری در محصولات فراسودمند غذایی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 489-509]
  • نگرش به برند تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید مصرف‌کننده با نگرش به تبلیغ و برند [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 347-368]
  • نگرش به تبلیغ تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید مصرف‌کننده با نگرش به تبلیغ و برند [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 347-368]
  • نگرش نسبت به محصولات تقلبی ارزیابی نگرش به خرید کالاهای تقلبی و تمایل خرید از بازار خاکستری [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 133-163]
  • نوآوری شناسایی و مدل سازی توانمندسازهای مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنایع کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 169-193]
  • نوآوری نگاشت شناختی مؤلفه‌های نوآوری در محصولات فراسودمند غذایی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 489-509]
  • نوآوری در ارائه خدمات قابلیت مشتری‌محوری و مزیت رقابتی با نوآوری ارائه خدمات [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 239-257]

و

  • ورزش تأثیر محیط نهادی و کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب وکارهای ورزشی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 291-317]
  • ورود به بازار تبیین الگوی همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 511-538]
  • ویکور فازی شهودی مدیریت ریسک نقدینگی و مشارکت مشتریان در تأمین نقدینگی بانکی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 115-146]

ه

  • همکاری رقابتی تبیین الگوی همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 511-538]
  • همکاری-رقابت تبیین مزایای همکاری-رقابت صنعت فرش دستباف ایران [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 365-389]
  • هنر-صنعت فرش دستبافت تبیین مزایای همکاری-رقابت صنعت فرش دستباف ایران [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 365-389]
  • هویت‌یابی سازمانی بررسی تاثیر برندینگ داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 107-131]