آسیبشناسیآسیب شناسی شبکه توزیع سوهان در قم [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 369-398]
ا
اثربخشی بازاریابیتأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 339-364]
ارزشاثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکتهای بیمه [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 165-183]
استراتژی تمایز بازاریابی و عملکرد مالیبررسی تأثیر ترتیب ورود به بازار و جهتگیریهای استراتژیک بر عملکرد مالی شرکت [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 59-83]
استراتژی تمایز نوآورانهبررسی تأثیر ترتیب ورود به بازار و جهتگیریهای استراتژیک بر عملکرد مالی شرکت [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 59-83]
استراتژی رهبری هزینهبررسی تأثیر ترتیب ورود به بازار و جهتگیریهای استراتژیک بر عملکرد مالی شرکت [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 59-83]
اعتماد شناختیاثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکتهای بیمه [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 165-183]
اعتماد عاطفیاثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکتهای بیمه [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 165-183]
اینستاگرامتأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 259-289]
انگیزه های مصرف اخلاقیتأثیر انگیزه های مصرف اخلاقی بر رضایت از خرید مصرف کنندگان پوشاک با رفتار مصرف اخلاقی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 77-105]
بازار فولادتبیین بخشبندی مشتریان بازارهای صنعتی با نقشه های خودسازمان ده [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 1-18]
بازارمحوریتأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 339-364]
بانک تجارتمدیریت ریسک نقدینگی و مشارکت مشتریان در تأمین نقدینگی بانکی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 115-146]
بانکداری آنلاینتجزیه و تحلیل کاربردپذیری وبسایتهای بانکی مبتنی بر ردیاب چشم و خودگزارشگری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 391-416]
بخش بندی مشتریانتبیین بخشبندی مشتریان بازارهای صنعتی با نقشه های خودسازمان ده [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 1-18]
بخش خدماتتدوین الگوی شبکهسازی در بخش خدمات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 417-444]
دوگانگی روانشناختیتبیین دوگانگیهای شناختی، روانشناختی و اجتماعی رفتار خرید بیمه زندگی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 1-33]
دوگانگی شناختیتبیین دوگانگیهای شناختی، روانشناختی و اجتماعی رفتار خرید بیمه زندگی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 1-33]
دولت الکترونیکچالشهای ارتقای سطح اثربخشی بنگاه های خدمات الکترونیک از نگاه سیاستگذاران دولتی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 447-487]
ر
رابط اثر بخشتجزیه و تحلیل کاربردپذیری وبسایتهای بانکی مبتنی بر ردیاب چشم و خودگزارشگری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 391-416]
رابطه مکملیتاثیر جهت گیریهای راهبردی سازمان بر عملکرد مالی توسعه محصول جدید [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 319-346]
ردیابیچشمتجزیه و تحلیل کاربردپذیری وبسایتهای بانکی مبتنی بر ردیاب چشم و خودگزارشگری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 391-416]
ریسک ادراک شدهارزیابی نگرش به خرید کالاهای تقلبی و تمایل خرید از بازار خاکستری [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 133-163]
ریسک ادراک شدهتاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان، قصد خرید و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: سایت شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران) [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 445-471]
ریسک نقدینگیمدیریت ریسک نقدینگی و مشارکت مشتریان در تأمین نقدینگی بانکی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 115-146]
رضایت از خریدتأثیر انگیزه های مصرف اخلاقی بر رضایت از خرید مصرف کنندگان پوشاک با رفتار مصرف اخلاقی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 77-105]
رفتار خریدتبیین دوگانگیهای شناختی، روانشناختی و اجتماعی رفتار خرید بیمه زندگی [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 1-33]
رفتار خلق ارزش مشترکتأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 259-289]
رفتار مشتریتاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان، قصد خرید و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: سایت شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران) [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 445-471]
رفتار مصرف اخلاقیتأثیر انگیزه های مصرف اخلاقی بر رضایت از خرید مصرف کنندگان پوشاک با رفتار مصرف اخلاقی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 77-105]
رفتار مصرفکنندهتأثیر سبک زندگی ایرانی، اسلامی بر رفتار مصرف کننده [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 147-168]
رقابت پذیریتبیین رقابتپذیری در شرکت های مهندسی و مهندسین مشاور ایران د ر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 185-213]
رهبریتدوین الگوی شبکهسازی در بخش خدمات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 417-444]
رهبری شبکهایتدوین الگوی شبکهسازی در بخش خدمات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 417-444]
سبک زندگی ایرانیتأثیر سبک زندگی ایرانی، اسلامی بر رفتار مصرف کننده [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 147-168]
سبک زندگی اسلامیتأثیر سبک زندگی ایرانی، اسلامی بر رفتار مصرف کننده [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 147-168]
سرمایهگذرایشناسایی و تبیین موفقیت در مراکز خرید [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 195-215]
سفر مشتریمدیریت تجربه مشتری بانکها و بهبود شاخصهای عملکردی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 399-423]
ش
شاخص موفقیتشناسایی و تبیین موفقیت در مراکز خرید [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 195-215]
شبکهتدوین الگوی شبکهسازی در بخش خدمات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 417-444]
شبکه اینستاگرامشناسایی و ساختاردهی عوامل موثر بر توسعه تجارت [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 19-48]
شبکه توزیعآسیب شناسی شبکه توزیع سوهان در قم [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 369-398]
شبکه مضامینشناسایی و تبیین موفقیت در مراکز خرید [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 195-215]
شبیهسازی الگوی حرکتیطراحی فضای داخلی فروشگاهها بر اساس شبیهسازی الگوی حرکتی افراد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 425-445]
شرکتهای مهندسی و مهندسین مشاورتبیین رقابتپذیری در شرکت های مهندسی و مهندسین مشاور ایران د ر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 185-213]
شرکتهای لبنی ایرانتوسعه محصولات جدید مبتنی بر مدیریت ارتباط با مشتری و گرایش کارآفرینی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 215-238]
شهر سمنانطراحی فضای داخلی فروشگاهها بر اساس شبیهسازی الگوی حرکتی افراد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 425-445]
عوامل انگیزشی مصرف سبزتأثیر قصد خرید محصولات سبز بر خرید واقعی محصولات با تعدیلگی درآمد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 49-75]
عوامل مؤثر بر رقابتپذیریتبیین رقابتپذیری در شرکت های مهندسی و مهندسین مشاور ایران د ر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 185-213]
عوامل مؤثر سازمانیتبیین عملکرد صادراتی با تعهد صادرات [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 85-114]
فضای داخلی فروشگاهطراحی فضای داخلی فروشگاهها بر اساس شبیهسازی الگوی حرکتی افراد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 425-445]
ق
قابلیت بازاریابیتأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 339-364]
قابلیت مشتریمحوریقابلیت مشتریمحوری و مزیت رقابتی با نوآوری ارائه خدمات [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 239-257]
قصد خریدتاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان، قصد خرید و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: سایت شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران) [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 445-471]
قصد خرید مجددتأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 259-289]
قصد خرید مصرفکنندهتاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید مصرفکننده با نگرش به تبلیغ و برند [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 347-368]
ک
کارآفرینی راهبردیتأثیر محیط نهادی و کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب وکارهای ورزشی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 291-317]
کارآفرینیمحوریتأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 339-364]
کاربردپذیریتجزیه و تحلیل کاربردپذیری وبسایتهای بانکی مبتنی بر ردیاب چشم و خودگزارشگری [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 391-416]
کانالهای ارائه خدماتچالشهای ارتقای سطح اثربخشی بنگاه های خدمات الکترونیک از نگاه سیاستگذاران دولتی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 447-487]
کسبوکارتأثیر محیط نهادی و کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب وکارهای ورزشی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 291-317]
کیفیت سایتتاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان، قصد خرید و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: سایت شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران) [دوره 12، شماره 23، 1399، صفحه 445-471]
گ
گاز و پتروشیمیتبیین رقابتپذیری در شرکت های مهندسی و مهندسین مشاور ایران د ر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 185-213]
گرایش کارآفرینیتوسعه محصولات جدید مبتنی بر مدیریت ارتباط با مشتری و گرایش کارآفرینی [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 215-238]
گوشیهای هوشمند بازار خاکستریارزیابی نگرش به خرید کالاهای تقلبی و تمایل خرید از بازار خاکستری [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 133-163]
م
محرکهای همکاری رقابتیتبیین الگوی همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 511-538]
محصولات سبزتأثیر قصد خرید محصولات سبز بر خرید واقعی محصولات با تعدیلگی درآمد [دوره 12، شماره 24، 1399، صفحه 49-75]